godmorgon!

Jahapp, nu var det en ny dag på G.
Då vi ska åka till badhuset med Adde, Johanna och Agnes.
Väldigt kul ska det faktiskt bli!
Då ska jag simma mina längder.
Nu gör Adde och Matthias frulle bulle åt oss, mumsigt!!! LYXXIGT.. så man själv inte behöver göra det :P

Men nu så ska Jojjo få blogga lite på sin blogg också efter mig...:)

Igår var det ju Melodifestivalen, Yeah! nice! Linda Bentzing var ju bra... gillade grejsen i början med låtarna och dom där 2 blev lite KOKO - BengBeng i huvudet tänkte dom... ;P...
Imorse vaknade jag av att Agnes hade drömt, en dröm. Fast det var ju också Lova lite grann som stod ooch tittade ut på PLOG-BILEN. :S Barn-Barn.. men det blev en mysig morrron med lite hmhmhmhm...
Med Barn kanalen på TV:n *fniss*
¨Barnen h¨ållde på med lite fula ord också, inte kul när dom säger sånna ord, men nu ska faktiskt Jojjsan få blogga lite!




Denna bild stämmer.. jag älskar mitt place and home.


HUGS!


Kommentarer
Postat av: Jojjo Lund

ja , det stämmer det. första utflykten tillsammans<3

2011-02-27 @ 10:16:16
URL: http://jjoohannalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0